welke dag we leven ben ik een beetje kwijt.dag 9/10?

19 juni 2013 - Rome, Italië

vanuit onze ruinedorp vertrokken naar het Gardameer. s'ochtends was het enorm warm maar gelukki8g liep onze route door de bergen dus onder de boven was het koeler. We kwamen echter tegen een afgesloten weg aan waardoorwe onze route niet konden vervolgen. het gehele stuk watwe alhadden geren weer terug, benzinestations enorm dun bezaaid dus werd best even pittig. Uiteindelijk in een wat grotere stad 1 gevondenen vlug maximaal bijgetankt. Hier zagen we dat we ook de snelweg op konden en na heel kort overleg besloten de snel weg te nemen naar het gardameer. De temperatuur liep door de40 graden en het was gewoon te heet metal die kleren aan boven een dampend blok. Eind van de middag nadat we snelweg hadden genomen en langs het Gardameer hadden gereden in ons hotelaangekomen.

We hadden geweldig uitzicht over het Gardameer vanaf het terras,balkon en restaurant. eerst een rondje zwembad om af te koelen daar lekker douchen, en wat eten in het restaurant met uitzicht op.... echt een geweldige locatie we hebben genoten van de ontspanning van een paar uur. Morgen richting Oostenrijk over verschillende passen.

1. V. Verwijs-krist:
    20 juni 2013
    Beste Annet en Rob, Fijn dat jullie zo genieten. Nu kunnen jullie je onze voorliefde voor Oostenrijk vast wel voorstellen. Een heel mooi vakantieland en op de motor vast nog mooier dan met de bus een goede reis verder. Groetjes Ma