onze tweede dag in Oostenrijk

20 juni 2013 - Rome, Italië

Na een heerlijke nacht in het comfortabel bed en douche opnieuw naar de passen. Vandaag stond kaunertal,gletschertrasse op het programma en weer ben ik hoger geweest dan gisteren namelijk naar 2750m hoogte. De weg was doodlopend. We moesten de zelfde weg weer terug maar toch leekhet weer anders.

Het begon met een enorm meer van het water de van de gletser met 25 haarspeld bochten reden we naar boven. Onderweg natuurlijk geiten met bellen tegen gekomen. ook een fantastiche blauw/ijsmeer en natuurlijk de enorme gletsjer. Wat geweldig. Hierna richting het westen gereden en we toen door Lech, toch even rond gekeken hoe onze beatrix skivakantie viert. Onderweg verschillende ouderwetsetunnels gehad met houten plafonds en koeien op de weg. Boven in de bergten moest ik natuurlijk een koe met bel op de foto. Heb nu een echte milka koe. Nu in een hotel in damuls. Tijdje gesproken mket nederlanders en nu een klein verslagje met de hoop deze keer wat foto's te kunnen uploaden voor de beeldvorming. Morgen slapen we in duitsland dus we naderen nederland.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. H.P. Verwijs:
    21 juni 2013
    Sorry Annette dat ik steeds Annet heb geschreven, want ik wist niet beter. Totaal niet opgevallen dat jij steeds Rob en Annette schreef.
    Zal niet meer gebeuren. Waar jullie gisteren waren zijn wij ook al eens geweest met een excursie reis. Volgens de kaart zouden jullie op de heenreis 1295 km hebben gereden, maar ik denk nu wel meer voordat jullie thuis zijn. In Duitsland is het weer aanmerkelijk slechter, veel regen en lagere temp. Ook hier is het vandaag slechts 16 graden en de hele dag wat buien. Rob en Annette succes met de thuisreis. Groetjes Pa en Ma.