Zesda dag in Sri-Lanka

25 juli 2014 - Rambukkana, Sri Lanka

Deze dag hebben we ervaren als super gaaf !!!! Vandaag zijn we naar Pinnawela afgereist. Dit is een kleine plaats aan de Ma Oya rivier.Dit plaatsje is vooral bekend vanwege van opvang van verstoten,baby's en zieke olifanten. Wij hebben de millenium elphant foundation bezocht. Dit is geen commerciele olifanten weeshuis en het belang van de olifant staat voorop. Begonnen met een rondleiding en dit was zeer leerzaam. Maar daarna was het een droom die uit kwam. We mochten een olifant wassen met een schil van een kokosnoot. Een soort massage en de olifant sliep bijna. Daarna op de olifant en werd ik even gedoucht door de olifant. Daarna een stukje rijden. Wat kan je er over zeggen behalve dat het gaaf,super geweldig was. Gelukkig mens .

1. V. Verwijs-Krist:
    26 juli 2014
    Fijn dat jullie zo genieten het is ook niet niks wat jullie allemaal zien en beleven maar het is verdiend na de lange reis die jullie er voor
    hebben gemaakt. Ik had al eerder gereageerd maar vergeten de reactie te laten plaatsen, deze keer beter. Groetjes van P_a en Ma
  2. Monique:
    26 juli 2014
    Dit is gaaf! Wat een belevenis! Zo'n groot beest dat zich laat wassen door zo'n klein mensje. Xx