vierde dag in Sri-Lanka

23 juli 2014 - Kandy, Sri Lanka

Vandaag besloten om in de ochtenduren heerlijk te relaxen in ons meer dan geweldige hotel. Dit is op dit moment de nummer 1. Uitslapen,reisverslag bijgewerken en ons voorbereiden op Kadulla National Park. Dit is het jongste nationaal park in Sri-Lanka en biedt onderdak aan veel soorten tropische vogels en meerdere kuddes wilde olifanten. Als de zon onder begint te gaan komen de olifanten uit de jungle richting het water en wij gaan ze bezoeken. Na lang zoeken rondom de jungle werd ons geduld beloont en hebben we zeker 100 wilde olifanten gezien met hun kleintjes. De mannetjes waren erg alert en wat aggressief naar de jeeps. Dit was ter bescherming van hun jong. Het was meer dan een geweldig ervaring om de kudde te ontmoeten en ze te zien drinken en rollen in de modder. Superdag !!!

1. Lucelle:
    25 juli 2014
    Doet me denken aan Kenia, heb daar ook heel veel olifanten gezien! Echt te gek!!
  2. Monique:
    25 juli 2014
    Lijkt wel zo'n natuurfilm. Geweldig. Xx
  3. H.P. Verwijs:
    26 juli 2014
    en Ma
  4. H.P. Verwijs:
    26 juli 2014
    Een goed hotel is veel waard alsmede op tijd rust nemen.
    Als wij lezen hoe jullie daar genieten, is deze reis een goede keus geweest. Dat Annette ieder dag weer de moed heeft om een verslag met foto's te maken, vinden wij klasse .
    Nog mooie dagen toegewenst. Pa en Ma