eerste dag in Sri lanka.

20 juli 2014 - Anuradhapura, Sri Lanka

Na een lange reis ,met de auto naar dusseldorf, met vliegtuig naar Dubai,overstappen naar de maladieven en dan door naar Colomobo Srilanka hebben we onze eerste twee dagen vooral reizend door gebracht. Na een korte nacht zijn we dan begonnen aan onze rondreis. Van Colombo naar Wilpattu national park naar Anuradhapura. Langs de kust van srilanka naar het nationale park met zijn 60 meren en zijn dichtbegroeide jungle. Daar aangekomen zijn we overgestapt in een jeep en het park binnengegaan. Hier wonen de luipaarden en lipberen welke zeldzaam zijn geworden dus met een gelukje zouden we ze misschien zien. Tijdens de jeepsafari hebben we midden in 1 van de meren een olifant aangetroffen, geweldig!!!!stond op zijn gemak zijn eten schoon te spoelen en op te eten. Na een lange tijd genieten verder het park ingereden en we hadden enorm veel geluk ,we hebben een luipaard ontdekt op weg naar een waterplaats. Zo mooi.  Naast de vele vogels en herten nog een krokodil ontdekt. Dus onze dag was TOP. Geslapen hebben we in Anurahapura.

1. Monique:
    23 juli 2014
    Wauw! Geweldig en dit is nog maar het begin en dan al zulke indrukwekkende dingen mee gemaakt. Ik blijf jullie volgen. Xx
  2. Buurman Cor:
    23 juli 2014
    Hoi Azië gangers, dit eerste verslag klinkt goed. Schitterend om al die dieren in hun eigen leefomgeving te zien. Veel moois en plezierig toegewenst va C & A
  3. H.P. Verwijs:
    23 juli 2014
    De reis er naar toe is niet misselijk, maar gezien je ervaringen, meer dan de moeite waard.
    Wij hopen dat jullie een enorme fijne vakantie hebben.
    De verslagen stellen wij zeer op prijs.
    Groetjes van Pa en Ma
  4. Lucelle:
    25 juli 2014
    Ben benieuwd naar jullie foto's!! Dit zullen jullie niet snel vergeten