Dag 7 en 8

16 juni 2013 - Rome, Italië

Dag7:

Zoals aangekondigd een rustdag. Vandaag stond kleding wassen en strand op het programma. We begonnen met de was. We konden op de camping wassen.We waren niet in bezit van poeder maar wel van een tube voor handwas. dus een flinke knijp in de tube in het wasbakje,muntje erin en wassen maar. Plots gaat dat ding schuimen,nog even gewacht en toen toch maar terug naar onze mobiele home. Bij de koffie waren we steeds aan het kijken of er geen golf schuim voorbij zou komen :) gelukkig konden we de was schoon zonder schuim ophangen. Op naar het strand. Opvallende was de zwarte kleur van het zand en de warmte. Je kon er niet overheen lopen,zo heet. Veel te kleine handoeken neergelegd en liggen maar,het was tenslotte een rustdag. De temperaturen liepen hoog op en 5 min liggen was de max, hierna afkoelen in zee. Na 2 uur waren we het zat. Terug naar de camping. Bbq voorbereidt.

Om 8 uur vertrokken we naar het festivalterrein. Al eerder schreef ik dat ik nog nooit zoveel nationaliteiten en harley's had gezien, wel deze avond ging daar ver boven uit. Duizende motoren. Wat super gaaf was dat. Het programma was leuk en het slotact was meer dan geweldig.

Hierna naar huis,alleen stopte de motor ermee. Uiteindelijk hortend en stotend naar de technischetent gehobbeld. verder gaan lopen naar onze caravan.

Morgenochtend heel vroeg naar die tent om te kijken of het gemazkt kanworden.

Dag 7

Vanochtend is Rob met Ton naar de technische tent gereden, ze hebben het probleem gevonden en verholpen. Veel later dan gepland vertrokken, maar we zijn aangekomen.vanavond rondgelopen en gekeken op een afstand naar Elba.

Heerlijk gegeten, maar toch jammer dat de groep is gesplitst.

Morgen een leuke dag we gaan door lucca en pisa en dan de bergen in.

Helaas hebben ze daar geen wifi,dus wordt wat later.

Met mijn billen gaat het best goed en de temp. Zit boven de 30 graden,dus we hebben niks te klagen.

1. H.P. Verwijs:
    18 juni 2013
    Wij vinden het erg leuk om jullie ervaringen te lezen, alleen zijn die niet allemaal positief. Fijn dat het zo kan. Gisteren, dus maandag stond er een foto in de Telegraaf vanuit Rome. Er waren 800 Harley rijders uitgenodigd naar het St Pietersplein te komen, waaronder drie Nederlanders. De Paus reed met zijn Pausmobiel tussen de motoren door om die te zegenen. Ook stond er een interview met de Nederlanders vermeld. Via welke route jullie terug rijden is ons niet bekend, wel dat er even geen verslag komt. Goede reis en tot ziens. Pa en Ma