vervolg van de avond van dag 5/rome dag 6

14 juni 2013 - Rome, Italië

De avond bij het festival was super!!!!. Allemaal coverbands welke muziek speelde van guns off roses,u2,acdc. Alle bekende nummers uit volle borst meegezongen. Heel laat thuis terwijl we de andere dag vroeg uit de veren moesten want we gaan naar Rome.

Dag 6

Vandaag  zouden we met de bus en de metro naar Rome vertrekken waar nog 4 groepsleden waren. Er daar stonden we dan bij de halte, kei vroeg te wachten. Helaas er kwam geen bus,wat bleek er was een staking. Uiteindelijk met de motor . Dwars door de stad met een temperatuur van boven de 30graden en een dampend blok onder je, mmm ik kan leuker dingen bedenken. Gelukkig troffen we een hele aardige Italiaan die met zijn scooter ons dwars door Rome manoevreerde . Geef eerlijk toe'het ging op zijn Rooms en heb een paar keer mijn ogen dicht gedaan. Gewoon over de andere weghelft heen. Maar toch bedankt meneer de italiaan anders hadden we er nu

nog gestaan. Bij het olympische stadion in Rome geparkeerd,speciaal ingericht voor

harley rijders. Hier was ook een klein terein ingericht . Met de taxi naar het vaticaan.

Daar geluncht. Hierna met een toeristische bus door Rome.

We hebben de trevifontein,spaanse trappen, stukje van het forum roma en het vaticaan gezien. Echt een leuke dag maar de volgende keer niet met 30 graden. Echt versleten kwamen we aan. Om 22.00 uur gingen we nog eten en hierna plat.

Morgen rustdag en wasdag want rob en ik gaan de groep verlaten om richting huis te gaan rijden.

1. H.P. Verwijs:
    16 juni 2013
    Hallo Annet en Rob,
    De bands die bij jullie opgetreden zijn, zegt ons niets. Dat is typisch de generatie kloof. Dat maakt echter niet uit, het voornaamste is dat jullie er van genoten hebben, het is jullie vakantie en als je daar met veel plezier op terug kunt kijken is voor ons ook veel waard.
    Je ziet wel, je kunt nog zoveel van te voren plannen, maar je weet het pas zeker als het voorbij is. In Italië is alles mogelijk,zelfs met de Fyra. Dat de Paus jullie niet even binnen heeft gevraagd valt mij toch wel erg tegen. Wij hadden trouwens van jullie begrepen dat de gehele groep van rijders in Rome tezamen zouden komen. Onder de foto's staat steeds dat die op 21,22,23 mei 2013 zijn gemaakt, maar volgens mij zijn die toch echt van nu.
    Scooters zijn nu eenmaal wendbaarder dan motoren, maar gelukkig is er niets gebeurd. Annet hoe is het inmiddels met bepaalde lichaamsdelen gesteld, want het moet voor jou toch wel een hele onderneming zijn. Waar ben je aan begonnen.
    Wij hadden vorig jaar in Venetië 32 graden en dat is echt niet leuk meer, vandaar dat wij die 30 graden bij heel goed kunnen voorstellen. Nog fijne dagen toegewenst namens Pa en Ma
  2. Annette:
    16 juni 2013
    Met mijn billen gaat het prima en u wilt niet weten hoe druk het was op het vaticaanplein dus waarschijnlijk heeft de paus ons over het hoofd gezien :)