dag 1 en 2 samen

10 juni 2013 - Modena, Italië

Gisteren vanuit Nederland vertrokken op weg naar Dusseldorf. Om de motoren op de trein te krijgen moesten we voor half 4 bij het station zijn. De reis ging over de snelweg en verliep voorspoedig. Motoren op de trein krijgen is een ander verhaal. Plat op het stuur liggend om je hoofd niet te stoten tegen de balken door de trein rijden. Hierna werden ze allemaal vastgezet.

In de trein was het beregezellig en er werd "goed in het glaasje gekeken" wat achteraf de beste oplossing bleek te zijn. Deze hadden geen last van de houten planken als bed en snurkte een heel bos om. Om half 7 in de ochtend strandde de trein. Loco zat zonder stroom. Na 2 uur vertraging en een uur uitladen van de motoren vertrokken we 3 uur later uit Bolzano Italie.

Een hele mooi tocht dwars door de bergen, waar het erg koud was. De skiliften waren niet in werking,maar het niet misstaan. Met vele bochten en langs mooie meren naar beneden. Helaas met regen. Na de lunche met natuurlijk onze eerste pizza reden we naar de zon van het Gardameer.

Bij het Gardameer een grote icekoffie gedronken met uitzicht over het water.

Na 150km aangekomen in Modena. Waar we na een borrel aan ons avondeten zijn begonnen.  Een heerlijke eerste dag met een eiken houten kont.

1. Jaap:
    Ha Annette en Rob,

Goed nieuws, want dat betekent dat de moter het toch weer is gaan doen. Geniet er maar van en ik kijk uit naar jullie volgende belevenis.

Met zonnige groet,
    Jaap
  2. H.P. Verwijs:
    11 juni 2013
    Tot op heden benijd ik jullie nog niet. Toch hoop ik dat verdere tegenslagen jullie bespaart blijven en jullie billen tot normale proporties terugkeren. Nog een fijne vakantie toegewenst
  3. Bas:
    Hoi Annet en Rob,
    Het ziet er stoer uit al die motoren en wat die eikenhouten kont betreft: gewoon blijven zitten.
    Ik wens jullie een fijne vakantie en veel mooi weer.

Gr. Bas
  4. V. Verwijs-krist:
    12 juni 2013
    Beste Rob en Annet, Fijn dat jullie goed zijn aanghekomen in Madena. Mijn reactie van gisteren is op de een of andere manier verdwenen maar ik was wel de eerste en hij was eerst wel geplaatst dus nu beter .Nog een goeder eis verder en geniet er van.
    Fijn dat we op deze manier met jullie mee kunnen reizen,
    Groetjes Ma