we komen terug naar Nederland

4 augustus 2014 - Koggala, Sri Lanka

Er is een einde gekomen aan onze vakantie in Sri-Lanka. We hebben dankzij onze chauffeur en gids Prince Solomons heel veel gezien en geleerd van Sri-Lanka. De laatste dagen hebben we genoten van ons hotel aan ruige oceaan met het Oorverdovend geluid van de zee. Het uitzicht liggend op je strandbedje is danook onvergetelijk. Helaas is het weer enorm wisselend,het ene moment zweet je van de zon en het andere moment regent het. Temperatuur blijft gelukkig constant : warm.

Zijn nog een ochtendje naar Galle geweest met de tuktuk ,waar we het dutch fort bezochten en de omliggende straten. Heel vreemd om een Nederlandse kerk in te stappen met Nederlandse namen op de grafzerken vanaf 1600 tot 1800. Nu in 2014 bezoeken wij hun begraafplaats in het verre sri lanka. Buiten het fort gaat het drukke gekrioel van de srilankese verder. Wij willen iedereen bedanken die trouw heeft meegelezen en hun reacties hebben gegeven, dat maakt het schrijven en uplouden van foto's een stuk leuker. Ook degene die via watsup om reisverhalen vroegen als er te lang tussen zat:-) . Wij hebben genoten en maken ons klaar voor de terugreis naar Nederland. Vol met verhalen en heel veel foto's vallen wij jullie de komende weken lastig. Tot gauw dikke kus van ons.

1. H.P. Verwijs:
    4 augustus 2014
    Wij hopen dat jullie terugreis voorspoedig verloopt en heten jullie van harte welkom in Nederland.
    Tot spoedig ziens en bedankt voor alle mooie verslagen en foto's
    Pa en Ma